Reklama2019-07-10
4

ClickAd w przetargu mediowym NASK zaproponował 0,01 proc. prowizji

W przetargu Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej - Państwowego Instytutu Badawczego dotyczącym pośrednictwa w zakupie powierzchni reklamowej w prasie wpłynęły trzy oferty. Agencja ClickAd zaproponowała w nim 0,01 proc. prowizji za swoje usługi w tym zakresie.

Prowadzony od kwietnia br. przetarg NASK dotyczy pośrednictwa w zakupie powierzchni reklamowych w prasie. Sieć planuje bowiem kampanie prasowe, w ramach których będzie promować korzystanie z e-usług publicznych dostępnych online oraz zakładania Profilu Zaufanego, informować o e-usługach publicznych dostępnych poprzez stronę gov.pl oraz realizowanych z wykorzystaniem Profilu Zaufanego, a także edukować o sposobie korzystania z e-usług publicznych dostępnych online oraz na temat bezpieczeństwa w sieci internetowej.

W odpowiedzi na przetarg wpłynęły trzy oferty – złożyły je Biuro Reklamy Gazet Lokalnych, spółka Dodaj Media i ClickAd Interactive.

Uczestnicy przetargu musieli w swoich ofertach przedstawić wysokość prowizji za usługi pośrednictwa w zakupie powierzchni reklamowych w prasie. Biuro Reklamy Gazet Lokalnych zaproponowało 13 proc., Dodaj Media – 4 proc., a ClickAd – 0,01 proc.

Zaproponowana prowizja stanowi 76 proc. kryterium wyboru zwycięzcy w tym postępowaniu (pozostałe 24 proc. - propozycja planu publikacji prasowych). NASK zaznaczył, że zaproponowana prowizja nie może być wyższa niż 25 proc.

Wybrany w tym przetargu agencja zajmie się zakupem powierzchni reklamowej w prasie na potrzeby publikacji materiałów informacyjnych i edukacyjnych poświęconych obszarom kampanii: e-usługi publiczne oraz bezpieczeństwo w sieci.
Zamówienia na zakup powierzchni prasowej będą realizowane w razie potrzeb NASK w tytułach przez niego wskazanych.

Państwowy Instytut Badawczy NASK (NASK) w partnerstwie z Ministerstwem Cyfryzacji (MC) realizuje projekt „Kampanie edukacyjno-informacyjne”, dofinansowany w ramach działania 3.4 POPC Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 („Kampanie edukacyjno-informacyjne na rzecz upowszechniania korzyści z wykorzystywania technologii cyfrowych”). Projekt obejmuje przeprowadzenie czterech ogólnopolskich kampanii mających na celu zwiększenie świadomości mieszkańców Polski w zakresie wykorzystania technologii teleinformatycznych w następujących obszarach: jakość życia, e-usługi publiczne, bezpieczeństwo w sieci i programowanie.

Autor:bg

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas