Reklama2020-09-17
0

ClickCommunity w kampanii promującej serial TVP1 „Ludzie i bogowie”

Za prowadzenie komunikacji na Instagramie i Facebooku dla nowego serialu Jedynki „Ludzie i bogowie” został odpowiedzialny zespół ClickCommunity.

Agencja będzie odpowiadać również za koordynację materiałów tworzonych przez aktorów. To nie pierwsza współpraca ClickCommunity z TVP, wcześniej agencja tworzyła projekt #BądźmyRazem podczas MŚ w piłce nożnej 2018.

ClickCommunity od 10 lat specjalizuje się w prowadzeniu kampanii w mediach społecznościowych. Agencja obsługiwała między innymi takich klientów jak: Microsoft, Lufthansa, Pandora, ENEA, Volkswagen, MAN Polska, Bell. W 2019 roku połączyła siły z PromoAgency oraz Novem, aby poszerzyć zakres działań digitalowych.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Serial „Ludzie i bogowie” w reżyserii Bodo Koxa prezentuje historię oddziału likwidacyjnego kontrwywiadu AK. Głównymi bohaterami serialu są przyjaciele: dowódca oddziału „Pazur”, Leszek Zaremba, ps. „Onyks” i Tadeusz Korzeniewski ps. „Dager”.

W rolach głównych występują: Jacek Knap, Dawid Dziarkowski, Marianna Zydek, Anna Karczmarczyk, Tomasz Schuchardt, Julian Świeżewski, Aleksandra Justa, Patryk Szwichtenberg, Katarzyna Dorosińska i Bartłomiej Kotschedoff.

Udany debiut „Ludzi i bogów” w TVP1

Serial zadebiutował w Jedynce w niedzielę, 13 września o godz. 20.15. Średnia widownia pierwszego odcinka produkcji wyniosła 2,59 mln widzów, co dało odpowiednio 18,13 proc., 11,82 proc. i 13,45 proc. udziału.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Ludzie i bogowie, ClickCommunity, TVP

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas