Reklama2019-02-25
1

Clipatize: Weronika Narożniak chief strategy officerem, Konrad Dobrowolski account directorem

Jan Kuczyński, Weronika Naroźniak, Daniela Miernik, Konrad Dobrowolski (od góry)Jan Kuczyński, Weronika Naroźniak, Daniela Miernik, Konrad Dobrowolski (od góry)

Weronika Narożniak objęła stanowisko chief strategy officera, a Konrad Dobrowolski został account directorem w agencji strategiczno-kreatywnej Clipatize. Awansowali Daniela Miernik i Jan Kuczyński.

Objęte przez Weronikę Narożniak stanowisko chief strategy officera to nowa funkcja w agencji. Będzie ona odpowiedzialna za planowanie i realizację strategii komunikacji marketingowej i sprzedażowej klientów agencji, nadzór nad działaniami operacyjnymi spółki oraz rozwój jej nowych usług.

Dotychczas pracowała jako client service director i partner. Jej obowiązki przejmuje Konrad Dobrowolski, który został account directorem. Będzie odpowiedzialny za relacje agencji z klientami w Polsce i na Bliskim Wschodzie.

Wcześniej Konrad Dobrowolski był związany z agencją H2O gdzie odpowiadał za realizację projektów w obszarze digital & interactive. W latach 2012-2016 Dobrowolski pracował w australijskim oddziale globalnej agencji Edelman jako Senior Digital Producer, a jeszcze wcześniej jako Account Executive w polskiej agencji OS3.

Daniela Miernik, dotychczas na stanowisku content directora awansowała na stanowisko creative directora i będzie odpowiedzialna za wsparcie procesów kreatywnych oraz zarządzanie działem kreacji. Miernik zastąpiła na tym stanowisku Jana Kuczyńskiego, który objął nowo utworzone stanowisko chief innovation officera i będzie odpowiadać za wdrażanie innowacji procesowych, technologicznych i marketingowych w agencji oraz u jej klientów.

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas