PR2021-01-28
0

Clue PR pracuje dla Fellowes

Shutterstock.comShutterstock.com

Agencja Clue PR ma nowego klienta - Fellowes - producenta i dystrybutora produktów poprawiających jakość życia w pracy, w domu i w podróży.

Agencja Clue PR odpowiada za prowadzenie działań media relations, w tym pozycjonowanie ekspertów Fellowes i content management w ramach najnowszej kampanii ergonomicznej.

Marka Fellowes, która w swojej komunikacji porusza kwestię ergonomii stanowiska pracy biurowej, tym razem chce dotrzeć do osób pracujących zdalnie.

Do zadań Clue PR należy opracowanie strategii i egzekucja kampanii PR.

Z ramienia agencji za obsługę klienta odpowiada zespół prowadzony przez Katarzynę Miklaszewską, account director.

Autor:jd

Więcej informacji:Clue PR, Fellowes

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas