Internet2008-09-04
0

CNBC z LinkedIn

Telewizja biznesowa CNBC zawarła sojusz z serwisem społecznościowymLinkedIn.

Głównym celem współpracy jest dzielenie się treściami pomiędzyobiema stronami oraz wspólne tworzenie nowych produktów - informujeserwis Brand Republic.

W ramach umowy należące do CNBC treści będą dystrybuowane nastronach internetowych należących do serwisu społecznościowego. Wzamian funkcjonalność sieci LinkedIn zostanie powiązana z serwisemCNBC.com.

Obaj partnerzy będą również pracować nad wspólnym rozwijaniemproduktów i treści dla CNBC. Przykładowo treści tworzone przezspołeczność LinkedIn będą nadawane na antenie biznesowegokanału.

CNBC stanie się też preferowanym dostawcą mediów biznesowych wLinkedIn. Teksty, artykuły, blogi, dane finansowe i treści wideowybrane z blisko 100 telewizyjnych wywiadów nadawanych każdego dniaw CNBC będą bezpośrednio dostępne dla globalnej bazy 27 milionówużytkowników serwisu.

źródło: Brand Republic

Autor:km

Więcej informacji:CNBC, LinkedIn

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas