Telewizja2013-06-05
0

CNN liderem wśród kanałów informacyjnych i mediów biznesowych

CNN jest najpopularniejszym kanałem informacyjnym i medium biznesowym w Europie - wynika z badania EMS przygotowanego przez Ipsos.

Za pośrednictwem telewizji i platform cyfrowych, CNN dociera do 41 % ankietowanych, wyprzedzając Sky News (30%), BBC World (30%), Euronews (29%), CNBC (15%) i Bloomberg (12%). Popularność CNN jest jeszcze większa wśród wysokiej klasy menadżerskiej. Miesięcznie marka dociera do większej liczby dyrektorów i decydentów biznesowych, niż jakiekolwiek inne medium biznesowe czy informacyjne w Europie, korzysta z niej 56 % respondentów. Miesięczny cross-platformowy zasięg CNN dwukrotnie przewyższa ten osiągany, przez media biznesowe takie, jaki Bloomberg (28%, 25%) i CNBC (27%, 25%).

- To dobra wiadomość dla naszych reklamodawców, którzy chcą docierać do decydentów biznesowych i innych wpływowych grup. Nasze wyniki w EMS mają prawdziwie pan-europejskie znaczenie; nie posługujemy się badaniami ważonymi dla jednego rynku; nasza marka ma niekwestionowaną renomę na dużym obszarze geograficznym - mówi Reme Al-Saiegh, vice president, ad Sales w CNN International.

Wyniki CNN w grupie docelowej, jaką stanowią biznesmeni pokazują, że doceniają oni inwestycje stacji w programy biznesowe takie jak seria „Marketplace” (dedykowana Afryce, Bliskiemu Wschodowi i Europie) oraz wysokiej, jakości reportaże z całego świata.

Autor:pp

Więcej informacji:kanały biznesowe, CNN, Ipsos

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas