Reklama2024-01-05
0

PBS wygrała przetarg Krajowego Instytutu Mediów

Firma badawcza PBS wygrała przetarg Krajowego Instytutu Mediów i zajmie się realizacją wywiadów w ramach badania założycielskiego - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.

Pod koniec października ub.r. Krajowy Instytut Mediów ogłosił przetarg na realizację wywiadów w ramach badania założycielskiego. Warunkiem udziału w nim była wpłata 60 tys. zł wadium. 

Zgłosiły się do niego 3 firmy badawcze: Ipsos (złożył ofertę z ceną 3,13 mln zł), PBS (z ceną 2,65 mln zł) i Research Collective (z ceną 2,96 mln zł). KIM rozstrzygając przetarg do współpracy wybrał PBS.  

Budżet, jaki na ten cel przeznaczy KIM, wynosi nieco ponad 4,14 mln zł. Z wybraną firmą będzie pracować przez 14 miesięcy. 

KIM oczekuje, że PBS przystąpi do realizacji badania (realizacji wywiadów) w ramach Badania Założycielskiego nie wcześniej niż 1 lutego 2024 r. Będzie je realizować do 21 grudnia 2024 r. 

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Firma będzie realizować badania ilościowe, z tzw. liderem gospodarstwa domowego (zarówno wywiad dotyczący gospodarstwa domowego, jak i wywiad o indywidualnej konsumpcji) techniką wywiadu bezpośredniego z wykorzystaniem komputera (CAPI) lub tabletu (TAPI), a w przypadku wywiadów z członkami gospodarstwa domowego, techniką CAPI lub techniką wywiadu telefonicznego. 

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas