Reklama2016-12-08
1

„Co ma pies do kataru?” w kampanii marki Nasic (wideo)

Agencja Ambasada Brand Communication po wygranym przetargu firmy farmaceutycznej Klosterfrau Healthcare Polska przygotowała kampanię reklamową marki Nasic.

Agencja opracowała i realizuje na zlecenie firmy Klosterfrau Healthcare Polska telewizyjną kampanię leku na katar Nasic.

Nasic to lek o podwójnym działaniu, który przynosi szybszą ulgę od kataru. Film stworzony przez Ambasadę BC ma w czytelny sposób komunikować przewagi rynkowe produktu, takie jak szybkie gojenie i odblokowanie nosa. Spot emitowany będzie w Polsce i w Niemczech.

Reżyserem spotu jest Jan Foryś. Produkcją filmu zajęło się studio Papaya Films. Dotychczas marka Nasic nie była wspierana reklamowo.

Autor:bg

Więcej informacji:Nasic

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas