Internet2023-09-18
4

"Rodzinka.pl" i "Star Wars: Ahsoka" hitami streamingu w Polsce

Na początku września polscy widzowie Netflixa najchętniej oglądali seriale "Rodzinka.pl" i "One Piece", a klienci Disney+ wybierali "Star Wars: Ahsoka" i "Małą syrenkę" - wynika z danych PlumResearch. 

Firma PlumResearch przygotowała tygodniowy ranking oglądanych przez Polaków treści na Netflix oraz Disney+, w oparciu o swoje narzędzie badawcze Showlabs. Ranking zawiera dane z okresu 4-10 września.

Co oglądamy na Netfliksie i Disney+?

Na Netfliksie najchętniej oglądaną produkcją była emitowana od lat w TVP "Rodzinka.pl" (404 tys. widzów), która wyprzedza adaptację anime "One Piece" i dokument "Sprawa Iwony Wieczorek", odkupiony od Viaplay.

W rankingu znajdują się dwa filmy tj. "Przebudzenie" oraz "Bez litości 2".


"Mała syrenka", dwie części bajki "Auta", serial "Ja jestem Groot" to produkcje znajdujące się w tygodniowym rankingu najpopularniejszych treści na Disney+. Warto nadmienić, że dedykowane są one dla dzieci - w rankingu Netflixa, żadna z pozycji w top 10 nie jest bajką. Dodatkowo, w zestawieniu Disney+ cztery pozycje to filmy a trzy spośród nich to content dziecięcy.

Na Disney+ liderem jest pierwszy sezon "Star Wars: Ahsoka", obejrzany przez prawie 200 tys. unikalnych widzów. Tuż za nim uplasowała się "Mała syrenka" z nieco ponad 140 tys. unikalnych widzów. Ranking zamyka pierwszy sezon "Zbrodni po sąsiedzku" (23 tys. unikalnych widzów).

W zestawieniu unikalny widz [UV] oznacza profil, który obejrzał daną treść przynajmniej raz przez co najmniej 2 minuty.

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w sierpniu br. Netfliksa, jako stronę www oraz aplikację na urządzenia mobilne (bez smart TV, nieobjętych badaniem), odwiedziło 10,72 mln polskich internautów, co dało 36,29 proc. zasięgu. Każdy spędził tam średnio 5 godzin, 42 minuty i 37 sekund, co przełożyło się na 55,75 proc. udziału w łącznym czasie korzystania z platform ze streamingiem wideo. 

Disney+ zanotował 3,69 mln użytkowników, 2 godziny, 19 minut i 18 sekund spędzonych średnio przez każdego oraz 7,8 proc. udziału w łącznym czasie korzystania

Autor:jd

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas