Prasa2010-03-24
7

„Coaching” - nowy magazyn G+J Polska

„Coaching” - to nowy magazyn G+J Polska, który opisywać będzie metody rozwoju osobistego i zawodowego. Kwartalnik, wydawany w linii „Focus poleca”, zadebiutuje na rynku w piątek 26 marca br.

Tytuł skierowany będzie do kobiet i mężczyzn, którzy chcą świadomie pracować nad jakością swojego życia rodzinnego i towarzyskiego, a także do osób i instytucji profesjonalnie zajmujących się pomaganiem innym w rozwoju, tj. coachów i firm szkoleniowych.

Magazyn „Coaching” będzie się składał z trzech różnych działów. W dziale „Życie”, kierowanym do szerokiej rzeszy czytelników, znajdą się zagadnienia związane z tzw. life coachingiem (coachingiem dotyczącym rozwoju osobistego). W dziale „Praca” zaprezentowane zostaną tematy dotyczące rozwoju zawodowego m.in. psychologia biura, zarządzaniem czasem czy techniki pamięci. Będzie to dział skierowany do osób młodych, rozpoczynających karierę lub już pracujących. Trzecia część pt. „Doskonalenie” będzie z kolei adresowana do osób profesjonalnie zajmujących się coachingiem i publikowane będą w niej m.in. analizy biznesowe i wywiady ze znanymi coachami.

„Coaching” nawiązał współpracę z amerykańskim dwumiesięcznikiem „Psychology Today”, dzięki temu w każdym numerze znajdą się dwie publikacje pochodzące z tego pisma. Do współpracy redakcyjnej zaproszony został m.in. Jacek Santorski, znany psycholog i trener biznesu.

Przygotowaniem kwartalnika zajmuje się redakcja miesięcznika „Focus”. Redaktorem naczelnym magazynu został naczelny „Focusa” Michał Wójcik, a redaktorem prowadzącym jest Katarzyna Sroczyńska. Nad zawartością merytoryczną „Coachingu” czuwać będzie specjalna rada programowa. W jej skład weszli do najlepszych w Polsce specjalistów i coachów, a także przedstawicieli środowisk akademickich.

Magazyn liczyć będzie 92 strony i kosztować 9,90 zł. Wydawca nie ujawnia nakładu pisma.

Pierwszemu numerowi „Coachingu” będzie towarzyszyła kampania w prasie („Charaktery”, „Dlaczego”, „Newsweek”, „Forbes” oraz tytułu G+J: „Focus”, „Focus Historia”, „Focus Ekstra”, „Gala”, „Claudia”, „Rodzice”, „National Geographic Polska”, „NG Traveler”), internecie (Google, Wp.pl, Nasza-Klasa.pl, Facebook oraz serwisy wydawcy: Focus.pl, National-Geographic.pl, Kobieta.pl) oraz w radiu (Radio Zet, Radio Pin). Wsparcie obejmie też akcję plakatową na uczelniach wyższych, działania w punktach sprzedaży i w warszawskim metrze. Za kreację i planowanie mediów odpowiadał dział marketingu G+J.

Autor:pp

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas