Reklama2019-01-29
1

Coca-Cola cytuje Andy'ego Warhola, celebrując różnorodność

„A Coke is a Coke” to hasło nowej reklamy Coca-Coli. W spocie marka wykorzystuje znany cytat Andy'ego Warhola o celebrowaniu różnorodności.

„We all have different hearts and hands; heads holding various views. Don’t you see? Different is beautiful. And, together is beautiful, too" - powiedział niegdyś Andy Warhol, czołowy amerykański przedstawiciel pop-artu. Tym stwierdzeniem artysta oddał hołd tolerancji i wspólnocie oraz zachęcał do celebrowania różnorodności ludzi.

Ten cytat oraz idące za nim przesłanie wykorzystuje w swoim spocie Cola-Cola. Marka pokazuje, jaką siłą jest jedność wśród ludzi, mimo że jesteśmy różni. Firma przypomina, że jej flagowy napój jest „dla wszystkich konsumentów”.

Kreację przygotowała agencja Wieden + Kennedy Portland.

Coca-Cola rezygnuje z reklamy przy Super Bowl

Koncern Coca-Cola, który przez 11 ostatnich lat emitował reklamy swoich produktów w trakcie transmisji finałowego meczu Super Bowl, w tym roku zrezygnował z tej formy aktywności. Tym razem firma zdecydowała,że spot pokaże tuż przed startem transmisji.

Specjalnie przygotowana na Super Bowl reklama zostanie wyemitowana 3 lutego br. na antenie CBS, jednak nie w przerwie między poszczególnymi kwartami, ale przed startem rozgrywek.

Autor:jd

Więcej informacji:Super Bowl, Coca-Cola, Andy Warhol

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas