Reklama2008-06-11
0

Coca-Cola pod naciskiem Free Tibet Campaign

Organizacja Free Tibet Campaign podjęła kolejną próbę nakłonieniafirmy Coca-Cola do wywarcia presji na Międzynarodowy KomitetOlimpijski, aby ten zmienił trasę znicza olimpijskiego.

Organizacja wystosowała oficjalny list do pełniącego funkcjęprezydenta brytyjskiego oddziału Coca-Coli Sanjaya Guhy, w którymprzekonuję firmę, że jej patronat nad trasą znicza będzie miałnegatywny wpływ na wizerunek marki, jeśli zgodnie z planem sztafetabędzie przebiegać przez Tybet - informuje serwis BrandRepublic.

"Coca-Cola może twierdzić, że Tybet nie jest sferą jej wpływu,ale to twierdzenie stanie się bezpodstawne, jeśli marka będzieściśle kojarzona z krwią, jaka przeleje się w trakcie pobytusztafety ze zniczem na terenach Tybetu" - czytamy w liście.

Wcześniej Free Tibet Campaign, a także inne grupy wchodzące wskład International Tibet Support Network (ITSN), podejmowały wieleapeli i rozmów z pracownikami głównej siedziby Coca-Coli, jakaznajduje się w Atlancie. Jak widać - wobec braku skutecznościtamtych działań - postanowiły teraz skupić się na WielkiejBrytanii.

źródło: Brand Republic

Autor:km

Więcej informacji:Coca-Cola, Free Tibet Campaign

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas