Reklama2024-01-16
1

Coca-Cola z pierwszą w historii kampanią reklamową obejmującą wiele produktów

Koncern Coca-Cola w nowej kampanii reklamowej po raz pierwszy promuje nie tylko swój kultowy napój, ale też inne marki napojowe ze swojego portfolio. 

Reklama czerpie inspirację z popularnego serialu FX „Niedźwiedź” opowiadającego o gorączkowym życiu pracowników start-upów, który 7 stycznia zdobył trzy Złote Globy, w tym dla najlepszego serialu komediowego.  

Tak naprawdę nowa kampania reklamowa czerpie więcej niż tylko inspirację z popularnego serialu. Przy opracowywaniu kampanii TCCC nawiązało współpracę z Christopherem Storerem, twórcą „Niedźwiedzia”. 

Głównym motywem kampanii jest młoda kobieta zabierająca swojego chłopaka na spotkanie z dalszą rodziną, która zebrała się w domu jej rodziców w dniu meczu. Jest taki pamiętny odcinek z serialu telewizyjnego, który przedstawia również rozszerzone zgromadzenie klanu, chociaż to w reklamie nie zawiera żadnych mrocznych elementów przedstawionych w serialu. Niektórzy bohaterowie spotu przypominają postacie z serialu telewizyjnego.  

W spocie pokazano, jak chłopak dziewczyny przewraca na stoliku do kawy butelkę coli, co jest przedstawiane niemal jako test, który zdał i został przyjęty do rodziny. 

Akcja przeplata się i na stoliku do kawy pokazana jest mieszanka marek napojowych koncernu, w tym Coca - Cola Zero Sugar, napoje Honest Juice dla dzieci, Sprite i woda Smart.  

Spot kończy się hasłem „The Coca-Cola Company. Dumni sponsorzy tego, co najważniejsze”. 

 

 

Autor:bg

Więcej informacji:Coca-Cola, Sprite, marki, kampania

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas