Reklama2024-03-15
1

Malaga, Tiki Taki i Kasztanki w nowej kampanii marki Wawel

Wawel wspiera nową kampanią swoją ofertę wiosenną, w tym kultowe czekoladki – Malaga, Tiki Taki i Kasztanki – dostępne teraz w limitowanych wersjach smakowych. W ramach działań reklamowych na nowo zabrzmiał przebój sprzed lat.

„Nowe nuty smakowe” to hasło tegorocznej oferty wiosennej od marki Wawel. Kultowe czekoladki nadziewane – Malaga, Tiki Taki i Kasztanki z Wawelu – zyskały pikantne dodatki, które podkręcają ich tradycyjny smak. Po raz pierwszy w ponad 60-letniej historii tych produktów, w tradycyjnych czekoladkach znajdziemy nowe nuty smakowe: Malaga - z nutą pieprzu cytrynowego, Tiki Taki z dodatkiem mięty pieprzowej, a Kasztanki - z chili.  
W ofercie marki Wawel na wiosnę znalazły się także tabliczki nadziewane  i czekolady duże, np. Migdał z wiśnią oraz Zabajone, bombonierki z czekoladkami nadziewanymi i kartoniki z czekoladkami o smaku cytrynówki i wiśniówki.  

Spot zrealizował dział marketingu Wawel. Za kompozycję i produkcję muzyki odpowiada Filip Kuncewicz, wokalu udzielił Jacek Wójcicki. Zakup mediów digital zrealizowała agencja Promo Traffic, a działania PR realizuje agencja Great Minds. Kampania 360 obejmuje również emisję spotu w radiu i na ekranach bankomatów, materiały POS w punktach sprzedaży, reklamę w prasie handlowej, działania w social mediach i współpracę z influencerami.  
 

 

Autor:bg

Więcej informacji:Wawel, kampania, wiosna, Malaga, Tiki-Taki, Kasztanki

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas