Reklama2013-07-11
2

Coca-Cola pozwala przygotowywać napisy na puszki w ciężarówkach

W ramach kampanii „Podziel się radością” Coca-Coli w trasę po Polsce wyruszyły specjalne ciężarówki, w których można przygotować puszki tego napoju z wybranym imieniem lub ksywką. Za realizację akcji odpowiadają agencje Havas Engage Warsaw i Havas Worldwide Warsaw Digital.

Dwie ciężarówki Coca-Coli przez trzy miesiące będą odwiedzać największe polskie miasta. W ciężarówkach będzie można przygotować nadruk na puszkę tego napoju z wybranym imieniem lub ksywką. Pojazdom będą towarzyszyć ekipy samplingowe.

Ciężarówki pojawią się też na wybranych największych festiwalach muzycznych, a wówczas do ekipy dołączy zabytkowy Chevrolet El Camino.

Działania są elementem szeroko zakrojonej kampanii „Podziel się radością”, w ramach której na puszkach i butelkach Coca-Coli pojawiły się najpopularniejsze polskie imiona i ksywki (więcej na ten temat). Za realizację aktywacji odpowiada agencja Havas Engage Warsaw.

Ponadto eventy mają promować tegoroczny Coke Live Music Festival. W tym celu została przygotowana specjalna aplikacja na Facebooka: każda osoba, która napotka ciężarówkę i skorzysta na miejscu z aplikacji, ma szansę na wygranie biletów na imprezę. Aplikację przygotowała agencja Havas Worldwide Warsaw Digital.

Autor:tw

Więcej informacji:Coca-Cola

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas