Reklama2010-05-20
0

„Coccolekcja Radości” promuje Pampers i Coccodrillo

W wybranych sieciach sprzedaży trwa wspólna promocja pieluszek Pampers i odzieży Coccodrillo. Akcję pod hasłem „Coccolekcja Radości” przygotowała agencja \Data Solutions.

W ramach promocji „Coccolekcja Radości” przy jednorazowym zakupie pieluszek Pampers, Pampers Premium Care i Pampers Sleep&Play za co najmniej 60 zł otrzymuje się bon uprawniający do 15 proc. zniżki na dziecięce ubranka z wybranej kolekcji marki Coccodrillo. Ponadto część dochodów z każdej zakupionej paczki artykułów zostanie przekazana – w ramach współpracy Procter&Gamble z UNICEF-em – na pomoc w zakupie szczepionek dla dzieci w Afryce. Promocja obejmuje sklepy z sieci Alma, Boni, Superpharm i Stokrotka.

Akcję – zaplanowaną do końca czerwca – wspierają materiały POS (m.in. wobblery, plakaty, ulotki i bony rabatowe). Projekt kampanii i wykorzystywane w niej materiały przygotowała agencja \Data Solutions.

Autor:tw

Więcej informacji:Pampers, Coccodrillo, \Data Solutions

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas