Reklama2013-01-11
0

Codemedia inwestuje w firmę e-commerce’ową Quartic

Dom mediowy Codemedia (Grupa ADV) przejmie 50 proc. udziałów w Quartic, spółce specjalizującej się w technologiach e-commerce. Chce w ten sposób rozwinąć narzędzia z zakresu precyzyjnego targetowania kampanii internetowych i dynamicznych rekomendacji produktowych.

Codemedia przejął już 30 proc. udziałów w kapitale zakładowym Quartic, płacąc za nie 210 tys. zł. Natomiast zakup kolejnych 20 proc. zostanie sfinalizowany do końca br. Oprócz Codemedia aktywnymi udziałowcami Quartic pozostają Data Force Group i Divante.

- Kompetencje Quartic i wypracowane przez nią autorskie technologie, unikatowe na polskim rynku, doskonale wpisują się w naszą wizję dotyczącą zarówno rozwoju naszej firmy, jak i kierunków w jakich według nas zmierza rynek reklamowy - uzasadnia Piotr Bieńko, prezes Codemedia. - Dzięki zaangażowaniu kapitałowemu i rozpoczęciu bliskiej współpracy spodziewamy się uzyskać szereg synergii. Widzimy je m.in. w możliwości rozwoju własnych rozwiązań marketingowych dedykowanych nie tylko branży e-commerce, ale także w udostępnieniu naszym klientom kolejnych efektywnych narzędzi pozwalających na precyzyjne targetowanie działań w internecie, co jest dziś z ich punktu widzenia jednym z kluczowych kryteriów efektywnego marketingu - dodaje Bieńko.

Quartic, założony przez Pawła i Przemysława Wyborskich oraz Paulinę Zamojską, oferuje własny inteligentny system personalizowanych rekomendacji dla e-biznesu. System ten automatycznie gromadzi i analizuje informacje o zachowaniach klientów danego serwisu internetowego, na tej podstawie precyzyjnie poznając ich potrzeby i preferencje zakupowe po to, żeby z katalogu produktów lub treści przedstawić najlepiej dopasowaną dla określonego użytkownika. Z technologii firmy korzystają m.in. Empik.pl, Merlin.pl, Playmobile.pl, Rainbow Tours, Szkla.com i Praktiker.pl.

Dzięki środkom od Codemedia i współpracy z tą firmą Quartic chce rozwijać swoją technologię wspierającą sprzedaż w e-commerce oraz wejść w segment szeroko rozumianej reklamy efektywnościowej.

Autor:tw

Więcej informacji:Codemedia, Quartic

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas