Reklama2019-07-30
2

Michał Gąś na czele działu programmatic w Codemedia

Michał GąśMichał Gąś

Michał Gąś dołączył do zespołu domu mediowego Codemedia obejmując stanowisko head of programmatic. Wcześniej pracował w Cube Group i OMD.  

Gąś w Codemedia odpowiada za całość działań związanych z obszarem programmatic, w tym za optymalizację i integrację procesów wewnętrznych, jakość i innowacyjność strategii, rozwój oferty, tworzenie nowych narzędzi analitycznych oraz za zarządzanie zespołem.

Michał Gąś pracę w branży rozpoczął w 2008 roku w strukturach OMD. Zaczynał od stażu jako junior media assistant, następnie sukcesywnie awansował aż do stanowiska senior digital managera. Przez większość czasu odpowiadał za kompleksową obsługę kluczowych klientów w zakresie digital marketingu. W miarę zdobywanego doświadczenia zaczął odpowiadać za rozwijanie kompetencji pracowników w zakresie digital marketingu, rozwój narzędzi oraz oferty agencji. Pracował dla takich klientów jak McDonald's, Grupa Żywiec, UPC, Henkel, Polpharma, HP, czy Provident.

Pracę w Cube Group rozpoczął jako strategy manager mający za zadanie tworzenie strategii integrujących niezależne działania realizowane dla kluczowych klientów w ramach różnych marek spółki. Następnie stworzył od podstaw dział programmatic i jako jego szef od marca 2017 roku odpowiadał za przygotowywanie oferty produktowej oraz strategii sprzedażowej, realizację projektów wewnętrznych i rozwój kompetencji pracowników agencji w zakresie programmatic buyingu.

 

Autor:bg

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas