Reklama2018-03-08
0

Codemedia z nową identyfikacją wizualną

Dom mediowy Codemedia wprowadził nową identyfikację wizualną.

Odświeżony został logotyp agencji, w którym dobraną nową paleta barw - kolory fioletu i szarości zostały zastąpione odcieniami indygo i różu. Odpowiednio zmieniony został także wygląd strony internetowej Codemedia zarówno pod kątem kolorystycznym, jak i funkcjonalnym.

Wraz z nową identyfikacją Codemedia wdraża strategię pod hasłem „the new sense of communication” oddającą stosunek do pracy z klientami i odnoszenia wspólnych sukcesów oraz autorskie podejście do projektowania i realizacji kampanii.

Na początku listopada 2017 roku do zarządu Codemedia dołączyli Katarzyna Baczyńska i Piotr Kaniewski.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Codemedia

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas