Reklama2018-05-15
0

Codemedia wygrał przetarg na obsługę reklamową InPostu w internecie

Dom mediowy Codemedia po wygranym przetargu jest odpowiedzialny za obsługę kampanii reklamowych firmy kurierskiej InPost w internecie.

Ruszyły już pierwsze działania marketingowe InPostu przygotowane przez Codemedia. Polegają one na promocji usług skierowanych do klienta B2B i promują Paczkomaty, których firma ma ok. 3 tys. w całym kraju.

- Akcja promocyjna ma za zadanie przede wszystkim zachęcić do skorzystania z naszej oferty oraz zwiększyć ilości partnerów biznesowych. Co więcej, zależy nam również na tym, aby nasi użytkownicy byli informowani o nowopowstających Paczkomatach. Dlatego po zapoznaniu się z przedstawioną ofertą domu mediowego Codemedia, zdecydowaliśmy się na skorzystanie z ich usług - mówi Rafał Trawicki, kierownik marketingu InPostu.

Kampania będzie częścią większych działań prowadzonych dla InPostu przez cały rok, których głównym celem będzie pozyskiwanie wartościowych leadów B2B.

Firmy nie ujawniają szczegółów przetargu ani okresu, na jaki zawarły umowę.

W grudniu ub.r. InPost wprowadził tzw. Paczuchę - chatbot do obsługi klientów na Facebooku, a od marca br. z kolei oferuje klientom możliwość umieszczania reklam na Paczkomatach.

Autor:bg

Więcej informacji:Codemedia, InPost

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas