Reklama2017-09-18
0

Codemedia zajmie się obsługą marki Agata w social mediach

Dom mediowy Codemedia rozpoczyna obsługę salonów meblowych Agata w mediach społecznościowych, m.in. na Facebooku i Instagramie.

Współpraca w zakresie obsługi komunikacji salonów meblowych Agata w social mediach obejmuje aktywności na Facebooku, Instagramie i LinkedIn.

Realizowane przez Codemedia działania będą koncentrowały się na budowaniu pozytywnego wizerunku marki oraz przekazywaniu informacji o aktualnych promocjach i ofercie firmy.

Po stronie domu mediowego za obsługę klienta odpowiada Marta Gilbas, branded content director.

- Zdecydowaliśmy się powierzyć Codemedia prowadzenie naszych profili w mediach społecznościowych ze względu na trafność przygotowanej strategi komunikacji. Zaproponowane aktywności doskonale uzupełniają realizowane już przez nas działania promocyjne - mówi Marek Gonsior, dyrektor marketingu Agata.

Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.

Autor:bg

Więcej informacji:Codemedia, Agata

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas