Reklama2017-09-29
0

„Codzienna pielęgnacja jelit” w nowej kampanii Colon C

Ruszyła kampania suplementu diety Colon C, należącego do Orkla Care. Za przygotowanie platformy komunikacyjnej pod hasłem „Codzienna pielęgnacja jelit” odpowiada agencja Communication Unlimited.

Kampania oparta na motywach związanych z przyrodą, zwraca uwagę na naturalną recepturę oraz łagodne działanie suplementu.

- Po zakupie marki Colon pod koniec 2016 roku, intensywnie pracowaliśmy nad nową i bardziej atrakcyjną odsłoną tej marki. Teraz nadeszła pora aby konsument poznał Colon od nowa - mówi Joanna Baś-Marjańska, country marketing manager Orkla Care.

Kampanii towarzyszy promocja dla konsumentów pod hasłem „Lekkość lub zwrot pieniędzy”. Działania obejmują spot telewizyjny, digital oraz materiały POS.

Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja Communication Unlimited.

Autor:jd

Więcej informacji:Communication Unlimited, Colon C

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas