Reklama 2015-03-05
0

Comperia.pl zareklamuje w telewizji nową markę (wideo)

Shutterstock.com Shutterstock.com

Comperia.pl,wydawca internetowych porównywarek finansowych, wiosną br. przeprowadzi wizerunkowo-produktową kampanię reklamową w telewizji. Pracuje nad nią wspólnie z firmami Codemedia i  Ilmatic Productions.

Kampania będzie nawiązywała do misji firmy wyrażonej hasłem „Oszczędzamy Twój czas oraz pieniądze”. Ma promować nowy produkt w ofercie Comperia.pl.

Spółka zrealizuje akcję wspólnie z dwoma firmami wybranymi w konkursie ofert. Są to Ilmatic Production, która odpowiada za produkcję spotu, oraz dom mediowy Codemedia, który zajmie się planowaniem i zakupem mediów. Ten ostatni pracował dla spółki Comperia.pl przy dwóch kampaniach telewizyjnych realizowanych wiosną ub.r. (więcej na ten temat).

- Przygotowujemy 30-sekundowy spot o directowym przekazie. Kampania telewizyjna ma być wydatnym wsparciem działań, jakie zaplanowaliśmy na okres promocji nowego brandu - zapowiada Adam Urbanowski, dyrektor marketingu Comperia.pl, dodając, że aktywności będą prowadzone również w innych kanałach komunikacji.

W grudniu ub.r. strony Grupy Comperia zanotowały 244,5 tys. użytkowników i 892,1 tys. odsłon, a sama porównywarka Comperia.pl - 159 tys. użytkowników i 459,4 tys. odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Autor: bg

Więcej informacji: Comperia

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas