Reklama2018-03-29
0

Conservation International apeluje o troskę o środowisko naturalne obrazami klęsk żywiołowych

Kolumbijski oddział organizacji Conservation International, zajmującej się ochroną ziemskiej bioróżnorodności, we współpracy z agencją MullenLowe SSP3 przygotował kampanię uświadamiającą, jak działalność człowieka przekłada się na stan środowiska naturalnego.

Spot przedstawia serię archiwalnych, autentycznych ujęć klęsk żywiołowych, które łączy kadr, jak w czasie powodzi czy huraganu chwieje się znak drogowy "stop". Ta prosta metafora ma uświadomić, w jak dużym stopniu jesteśmy odpowiedzialni za stan środowiska, w którym żyjemy. "Natura próbuje nam coś powiedzieć" - głosi hasło filmu.

-Ludzie stają się coraz bardziej uczuleni na obrazy klęsk żywiołowych, zwłaszcza, że przez zachodzące zmiany klimatyczne ich częstotliwość rośnie - mówi Carlos Andrés Rodríguez, szef kreacji agencji MullenLowe SSP3, która przygotowała spot. - Znaleźliśmy nową perspektywę, przez którą można spojrzeć na katastrofy naturalne - znaki drogowe, które zwykle pozostają niewidoczne. Pomyśleliśmy, że właśnie one, naruszane przez niesprzyjające warunki pogodowe, mogą być symbolicznym głosem natury, który to mówi - dodaje Rodríguez.

Uzupełnienie kampanii stanowią billboardy, przedstawiające klęski żywiołowe w różnych częściach świata.

 

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas