PR 2020-02-07
0

Consulting’n more ma nowego klienta z branży medycznej

Consulting’n more prowadzi komunikację dla technologii IDx-DR – screeningu retinopatii cukrzycowej z wykorzystaniem sztucznej inteligencji.

Consulting’n more odpowiada za działania media relations związane z realizowanym w Polsce programem, pozwalającym na wczesną diagnostykę retinopatii cukrzycowej. Dzięki technologii IDx-DR, wykorzystującej algorytm sztucznej inteligencji, wykrycie zmian dna oka jest możliwe na długo przed pojawieniem się pierwszych objawów.

Agencja realizuje projekt we współpracy z amerykańską firmą PR Hanser & Associates. Partnerstwo zostało nawiązane w ramach członkostwa w IPREX – międzynarodowej sieci niezależnych firm PR.

Strony nie zdradzają szczegółów podpisanej umowy.

Autor: jd

Więcej informacji: Consulting’n more, IDx-DR

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas