Reklama2013-01-16
2

context.ad - nowa sieć od Online Advertising Network

Firma Online Advertising Network uruchamia sieć internetowej reklamy kontekstowej context.ad. Kierują nią Emil Sobkowicz i Karol Król, wcześniej związani m.in. z BusinessClick.

Online Advertising Network przygotowała context.ad na bazie własnej technologii. Nowa sieć na początku obejmie strony z sieci OAN, złożonej z pakietów premium.ad, business.ad, reach.ad i mobi.ad. Będzie oferować nieinwazyjne formy reklamowe, dopasowane do zawartości danego serwisu, a rozliczane za efekt.

Sieć context.ad rozpocznie działalność operacyjną 1 lutego. Będzie nią zarządzać spółka Context Ad Network, którą pokierują Emil Sobkowicz (jako CEO) i Karol Król (jako dyrektor sprzedaży). Sobkowicz wcześniej był SEM team coordinatorem w Omnicom Media Group i dyrektorem zarządzającym BusinessClick, a Król - specjalistą ds. sprzedaży w Trader.com (Polska) i team leaderem w BusinessClick.


Emil Sobkowicz

- Nasze wieloletnie doświadczenie w reklamie internetowej utwierdza nas w przekonaniu, że na polskim rynku reklamy kontekstowej, jest miejsce na kolejnego gracza - przekonuje Emil Sobkowicz. - context.ad od począdku swojej działalności oferować będzię szeroki zasięg, innowacyjną technologię emisji oraz profesjonalną obsługę - zapowiada.


Karol Król

Autor:tw

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas