W maju 2009 roku liderem sprzedaży wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych skierowanych do kobiet był "Twój Styl", a największy spadek odnotowały "In Style" i "Shape" - raport portalu Wirtualnemedia.pl.
Sprzedaż ogółem "Twojego Stylu" (Wydawnictwo Bauer) w maju br. wyniosła 207 556 egz. i była niższa o 9 proc. niż w analogicznym okresie 2008 roku - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu - ze sprzedażą na poziomie 173 853 egz. - uplasował się "Joy" (Marquard Media Polska), który miał sprzedaż mniejszą o 12 proc.
Trzecią lokatę zajął miesięcznik shoppingowy
"Avanti" (Agora), który rozszedł się w ilości 166
687 egz. (182 648 w 2008 r.).
Porównując dane z maj br. do danych z poprzedniego miesiąca
widać, że najbardziej spadła sprzedaż "Glamour" (o
70 tys. egz.).