Reklama2020-03-04
0

Firma Cord członkiem Polskiego Klubu Brandingu SAR

Agencja muzyczna Cord Warsaw dołączyła do Polskiego Klubu Brandingu, działającego jako sekcja Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR

Cord Warsaw jest pierwszą firmą audio brandingu marek w Polskiego Klubu Brandingu. Do tej pory klub tworzyło 20 firm brand design oraz strategicznych.

Polski Klub Brandingu SAR skupia już 21 agencji

Członkami klubu mogą zostać agencje, które spełniają kryteria świadczące o najwyższym standardzie oferowanych usług, pełnym profesjonalizmie oraz doświadczeniu w branży strategicznej i brandingowej.

 - Cieszymy się, że możemy wnieść do tego prestiżowego grona naszą wiedzę i podejście do marek. Tym samym muzyka w komunikacji została uznana za ważną część ich strategii zaangażowania konsumentów. Marki komunikują się nie tylko przez sferę wizualną, ale poprzez sferę audio - mówi Michał Krajewski, head of music Cord Warsaw.

Cord Warsaw jest agencją muzyczną zajmującą się superwizją i produkcją muzyki do reklam i filmów oraz brandingiem dźwiękowym (audio branding) wywodzącą się z Londynu. Na polskim rynku firma obecna jest od 2015 roku.

Polski Klub Brandingu SAR (wcześniej Klub Brand Design) założony został w 2008 roku.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas