Reklama2019-03-25
13

Dawid Podsiało wmontowuje się w reklamach Konta dla Ciebie w banku Credit Agricole (wideo)

Dawid Podsiadło w reklamie Credit AgricoleDawid Podsiadło w reklamie Credit Agricole

Ruszyła kolejna odsłona kampanii z udziałem piosenkarza Dawida Podsiadło reklamującej Konto dla Ciebie oferowane przez bank Credit Agricole. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Just, Opus Film, Zenith, Bussines Factory, Performics i Cube Group.

Nowe spoty nawiązują do stylistyki internetowych gifów: Dawid Podsiadło, wykorzystując takie nietypowe rekwizyty jak: wata cukrowa, pluszowe bobry, czy dinozaury wycięte z kartonu, przekonuje, że warto przenieść konto do Credit Agricole. A towarzysząca mu pracownica tego wyjaśnia, że cały proces przenoszenia rachunku jest bardzo prosty i pozwala zdobyć premie.

Kampania towarzyszy promocji, w ramach której każdy klient, który do 14 lipca założy nowe Konto dla Ciebie, będzie mógł wybrać jeden z trzech bonusów: do 300 zł premii za przeniesienie konta z wynagrodzeniem, do 300 zł zwrotu kosztów rachunków opłacanych z nowego konta lub 50-procentowy bonus do środków uzbieranych dzięki usłudze CAsaver (maksymalnie do 300 zł). Z Kontem dla Ciebie nie ma opłat za prowadzenie rachunku, kartę wielowalutową, wypłatę gotówki ze wszystkich bankomatów w Polsce oraz internetowe przelewy (w trybie Elixir).

- Internauci wspaniale przyjęli w zeszłym roku nasze pre-rolle, czyli krótkie, śmieszne filmiki zachęcające do obejrzenia naszych reklam na YouTube. Dlatego tym razem przygotowaliśmy kilka nowych form tego typu. Dodatkowo pojawimy się na Facebooku i Instagramie z kilkoma nowatorskimi kreacjami - wylicza Barbara Pijanowska-Kuras, dyrektor zarządzająca zintegrowaną komunikacją marketingową i korporacyjną w banku Credit Agricole.

 

Dawid Podsiadło w reklamach Credit Agricole występuje od kwietnia ub.r. We wcześniejszych kampaniach z jego udziałem oprócz Konta dla Ciebie promowano pożyczkę gotówkową, klub rabatowy oraz ubezpieczenie Pomoc dla Ciebie.

Ponadto Credit Agricole wspiera obecną trasę koncertową piosenkarza, współpracował w takim zakresie także przy zeszłorocznej trasie.

- Rozpoczynając współpracę z Dawidem Podsiadło, dokonaliśmy odmłodzenia wizerunku naszej marki. Mocno skoncentrowaliśmy się na tym, żeby pokazać, że jesteśmy bankiem, który uważnie słucha swoich klientów i dostarcza im takich produktów i usług, jakich naprawdę potrzebują. Dzięki temu uruchomiliśmy już ponad 180 tysięcy nowych Kont dla Ciebie, znacząco wzrosła rozpoznawalność marki i zwiększyła się liczba aktywnych klientów, a także liczba osób korzystających z naszych kanałów internetowych i aplikacji mobilnej - podkreśla Jędrzej Marciniak, wiceprezes Credit Agricole odpowiedzialny za marketing, rozwój produktu i customer intelligence.

Nowa akcja reklamowa obejmuje telewizję, internet oraz kilka sieci kinowych.

Kreację kampanii przygotowała agencja Just. Za działania na Facebooku i Instagramie odpowiada agencja Bussines Factory, a za pozostałe działania w internecie realizowane są we współpracy z agencjami Performics i Cube Group. Produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Opus Film, a planowaniem mediów - dom mediowy Zenith.

Autor:tw

KOMENTARZE(13)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas