Reklama2023-09-12
0

Dawid Podsiadło i Robert Makłowicz reklamują rabaty w aplikacji mobilnej Credit Agricole

Bank Credit Agricole prowadzi jesienną kampanię, w której  namawia nowych klientów do przeniesienia kont. Kusi ich rabatami w nowej aplikacji CA24 Mobile. 

Bank Credit Agricole promuje korzyści dla klientów w nowej jesiennej kampanii reklamowej, która właśnie ruszyła w radiu, telewizji i w internecie.

W spotach telewizyjnych ponownie oglądać możemy duet: Dawid Podsiadło i Robert Makłowicz, znany z poprzednich działań reklamowych banku. Zobaczyć można również panią Kasię – doradczynię, która proponuje rozwiązania dopasowane do potrzeb klienta.

- Kontynuujemy sprawdzony model komunikacji z klientami. Zapraszamy do współpracy znane gwiazdy i nieustannie pracujemy nad tym, żeby wyróżniać się jako marka. Nasze reklamy znane są ze swojego dopasowania do aktualnych wydarzeń i poczucia humoru – mówi Agnieszka Maciąg, dyrektor ds. komunikacji z segmentami klientów.

W samym tylko wrześniu spoty pojawią się w 149 stacjach telewizyjnych. Spoty radiowe będą emitowane w blisko 260 ogólnopolskich i regionalnych stacjach. Kampania będzie również prowadzona w Internecie i mediach społecznościowych. Towarzyszy jej szeroki zestaw formatów digitalowych. Nową ofertę promują również materiały w placówkach bankowych.

Autorem konceptu kreatywnego jesiennej kampanii Credit Agricole jest agencja JUST, za produkcję spotów odpowiada Film Produkcja, a planowanie i zakup mediów w jest dziełem Zenith Poland. Kreacje do kampanii internetowych przygotowały agencje JUST i Point of View. Za planowanie i zakup mediów w Internecie odpowiedzialna jest agencja Mindshare.

 

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas