Reklama2024-02-04
0

Marka Makłowicz i Synowie debiutuje z kampanią w telewizji

Rozpoczęła się pierwsza wizerunkowa kampania firmy Makłowicz i Synowie, producenta sosów, oliw, makaronów i dań gotowych. 

Celem kampanii jest budowanie świadomości marki oraz zakomunikowanie oferty firmy odbiorcom w całej Polsce. Osią kampanii jest emisja billboardów sponsorskich w największych stacjach telewizyjnych: Polsat, TVN i TVP, a także w kanałach tematycznych każdej z wymienionych stacji. Spoty sponsorskie z udziałem Roberta Makłowicza i jego rodziny były kręcone w rodzinnym domu w Chorwacji dla spójnego podkreślenia konceptu marki.

Akcja potrwa do końca lutego.

Za kreację i realizację spotów promujących markę Makłowicz i Synowie odpowiada Andrzej Tomczak, operator filmowy i współautor programów telewizyjnych z udziałem Roberta Makłowicza; media zaplanowała i zakupiła agencja OMD. Działania PR prowadzi agencja Lepont.

Robert Makłowicz to jeden z najpopularniejszych polskich krytyków kulinarnych i podróżników. Wraz z synami - Mikołajem i Ferdynandem – kontynuuje swoje dziedzictwo poprzez rodzinne prowadzenie firmy Makłowicz i Synowie. Przedsięwzięcie zadebiutowało na rynku spożywczym w czerwcu 2023 roku. Oferta obejmuje kilkanaście dań gotowych i sosów inspirowanych kuchniami świata, a także oryginalne włoskie makarony wytwarzane metodą trafila al bronzo oraz oliwy.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas