Reklama2021-11-25
3

Jurek Owsiak zaprojektował opakowania Crunchipsów

Do sklepów trafiła limitowana edycja Crunchipsów produkowanych przez firmę Lorenz.  Ich opakowania zaprojektował Jurek Owsiak w związku z tym, że marka wspiera zbliżający się finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Marka Crunchips po raz pierwszy została oficjalnym sponsorem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i zagra z Fundacją w trakcie jubileuszowego 30. Finału 30 stycznia 2022 roku. 

W ramach wspólnych działań powstała edycja limitowana chipsów. Dwa różne opakowania dla wariantów smakowych Ser i Bekon, zaprojektował Jurek Owsiak - prezes Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Produkty z charakterystycznym serduszkiem można już znaleźć na sklepowych półkach.

-  Zarówno Crunchips, jak i Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy są wyjątkowymi markami, pełnymi pozytywnej energii, dlatego przygotowanie projektu opakowania powierzyliśmy Jurkowi Owsiakowi. Byliśmy pewni, że dzięki temu opakowania zyskają atrakcyjny wygląd i niepowtarzalny charakter – mówi Julita Pietrzkiewicz, brand manager Crunchips.

W tym roku marka Crunchips była oficjalnym sponsorem Pol’and’Rock Festival, więc udział w 30. Finale WOŚP jest naturalną kontynuacją współpracy z Fundacją. Zaangażowanie Lorenz, producenta Crunchips, ma też związek ze strategią firmy, która opiera się na dwóch filarach – radości i odpowiedzialności. Akcja z WOŚP jest kwintesencją tego połączenia. 

Bliżej finału będzie kampania

Oprócz limitowanych opakowań, które kupić będzie można do końca lutego, w ramach akcji przygotowana została też komunikacja w sklepach a także kampania tv, digital oraz wsparcie PR. Wszystkie narzędzia wspierające kampanię są spójne i bazują na KV Fundacji. Zaplanowano też działania poprzedzające Finał, jak i w samym dniu 30. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Celem 30. Finału WOŚP jest zapewnienie najwyższych standardów diagnostyki i leczenia wzroku u dzieci. Będzie to pierwsza zbiórka dedykowana dziecięcej okulistyce, jednak nie pierwsze działanie WOŚP związane z ratowaniem wzroku najmłodszych pacjentów. Fundacja od 20 lat prowadzi Program Zapobiegania i Leczenia Retinopatii Wcześniaków, w ramach którego przebadano blisko 255 tysięcy dzieci, a wzrok uratowano 10,6 tys. dzieci.

Autor:bg

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas