Reklama2023-03-30
1

Cut The Mustard i Electrolux kontynuują współpracę

Electrolux czwarty rok z rzędu przedłużył bezprzetargowo współpracę z Cut The Mustard. Agencja będzie nadal wspierać strategicznie i reklamowo szwedzką markę.

Cut The Mustard od 2020 roku odpowiedzialna jest za prowadzenie całościowej komunikacji szwedzkiej marki na polskim rynku. Współpraca obejmuje wszystkie kategorie produktowe w zakresie strategii, koncepcji kreatywnych, kampanii digital, social mediów (FB, Instagram), influencer marketingi i aktywacji niestandardowych.

Jednym z ostatnich działań dla marki Electrolux zrealizowanym przez Cut The Mustard była kampania dla rodziców i przedszkoli – „Ogródki ze smakiem”. Electrolux zachęcał w niej do udziału w konkursie, w którym do wygrania było pięć ogródków warzywnych.

Cut The Mustard pracuje dla wszystkich kategorii produktowych marki Electrolux: urządzenia pralnicze, zmywanie, gotowanie, lodówki/zamrażarki, odkurzacze, oczyszczacze, drobne AGD.

Autor:jd

Więcej informacji:Electrolux, Cut The Mustard

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas