Reklama 2022-08-30
1

Cut The Mustard i Nieagencja dołączają do SAR

Do grona członków Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR dołączyły dwie agencje – Cut The Mustard oraz Nieagencja.
 

Cut The Mustard zajmuje się planowaniem i przygotowaniem strategii oraz kreacji, a także pełną realizacją kampanii digital-first. Do jej stałych klientów należą m.in. H&M, Electrolux, Klarna, Kompania Piwowarska, Lavazza, Polpharma, Sokołów czy Dawtona. Agencja ma na swoim koncie także organizację szeregu imprez muzyczno-eventowych dla takich marek, jak Reebok, H&M czy Lech.

- Cut The Mustard we wrześniu br. obchodzi swoje szóste urodziny. Uznaliśmy, że to dobry moment dla nas, aby dołączyć do struktur SAR. Jest to naturalny krok w rozwoju agencji oraz potwierdzenie naszej pozycji na rynku. Dla nas to także możliwość wsparcia branży naszymi kompetencjami i pomysłami – mówi Karolina Witecka, współwłaścicielka i dyrektor zarządzająca w Cut The Mustard.

Nieagencja to firma, która pomaga organizacjom w budowaniu strategii marketingowych przyszłości. Zajmuje się wsparciem sprzedaży, storytellingiem, impact marketingiem oraz koordynacją procesów marketingowych. W każdym działaniu uwzględnia aspekty ESG i CSR.

- Jako Nieagencja jesteśmy rebel. Rebel, a nie rewolucja – to jest klucz do naszego działania. Nie mówimy „nie” wszystkiemu. Nie uważamy, że branża marketingowa, czy w ogóle marketing, jest zły (jak wtedy moglibyśmy się nim zajmować?). Uważamy, że trzeba robić swoje i nieść kaganek komunikacyjnej oświaty. Właśnie na tym chcemy się skupić w SAR. Chcemy uczyć się od innych, ale też wzajemnie inspirować i pokazać, że model Nieagencji oparty o filar impact i smart może sprawnie działać, zarówno dziś jak i jutro – powiedział Marcin Żukowski, członek zarządu w Nieagencja.

Obecnie Stowarzyszenie liczy 126 podmiotów.

 

Autor: bg

Więcej informacji: SKM SAR, Cut The Mustard, Nieagencja

KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas