Reklama 2022-10-11
0

Cytaty Czechowicza, Nietzschego na etykietach piwa Janusza Palikota

Browar Tenczynek rusza z promocją Piwa Palikota, której osią są formy graficzne inspirowane etykietami piwa z cytatami Czechowicza, Nietzschego, Wildea, Hölderina czy Bolesława Leśmiana.

Jak podaje Browar Tenczynek w materiałach prasowych, "koncept Piwa Palikota powołali do życia użytkownicy wyszukiwarki Google".

- Analiza wyszukiwań w Google'u ujawniła bardzo duże zainteresowanie frazą „piwo Palikota”. Tak powstała idea produktu - mówi Janusz Palikot, prezes Manufaktury Piwa Wódki i Wina i Browaru Tenczynek.

Nowe piwo od Janusza Palikota

Nowa marka w rodzinie Manufaktury Piwa Wódki i Wina jest piwem typu Wheat IPA. W smaku dominują nuty owoców cytrusowych.

Zarówno formy graficzne, jak i filmy wideo inspirowane są cytatami z etykiet, które znajdują się butelkach Piwa Palikota, czyli głównie poezją i filozofią, a szczególnie postacią Bolesława Leśmiana oraz książką Janusza Palikota “Nic-Nic” o Leśmianie.

- To propozycja na niekonwencjonalną formę popularyzowania poetów, filozofów i mistrzów sztuki. Etykiety piwa Palikota zawierają cytaty wybranych przeze mnie autorów, których nazwiska nie zawsze są znane szerokiej publiczności. Chcę to zmienić. Każda butelka piwa Palikota staje się nośnikiem kultury i sztuki. Liczę na to, że moje propozycje cytatów skłonią ludzi czytających kontretykietę na butelce do sięgnięcia głębiej, dalej, więcej. Bo warto – komentuje Janusz Palikot.

Autor: jd

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas