Biuro Reklamy Telewizji Polskiej rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na marzec br. Najwyżej, bo na 152,7 tys. zł netto - wyceniono 30-sekundowy spot przy meczach polskich piłkarzy w eliminacjach do Euro 2024.
TVP1 w marcu będzie transmitować dwa mecze eliminacyjne polskich piłkarzy do Euro 2024. 24 marca będzie to spotkanie Czechy - Polska, a 27 marca - Polska - Albania.
Za emisję 30-sek spotu przy tych transmisjach trzeba zapłacić 152,7 tys. zł netto (bez VAT i rabatów).
Z kolei 8 i 15 marca TVP1 będzie transmitować mecze z 1/8 finału Ligi Mistrzów - w tym przypadku spoty są tańsze, a ich ceny nie przekraczają kwoty 62,3 tys. zł.
Za reklamę przy 'Wiadomościach" trzeba zapłacić 37,9 tys. zł w niedzielne wieczory i 57,5 tys. zł w dni powszednie. Spot przy prognozie pogody wyceniono na 64,4 tys. zł dla emisji w niedziele i 51,3 tys. zł w dni robocze.
Stawki dla reklam przy serwisie sportowym wynoszą: 54,8 tys. zł w niedziele wieczór i 42,7 tys. zł od poniedziałku do piątku.
51,8 tys. zł kosztuje spot przy serialu "Dom pod dwoma orłami", który od 19 marca zastąpi nowa produkcja - "Polowanie na ćmy". Reklama przy emitowanym zaraz po tym serialu "Sanatorium miłości" kosztuje 57,5 tys. zł.
Marketerzy zainteresowani obecnością w bloku reklamowym przy serialu "Ojciec Mateusz" zapłacą 32,7 tys. zł, a ci którzy chcą się pojawić przy "Komisarzu Aleksie" - 29,9 tys. zł.
W TVP2 tradycyjnie już najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy serialu "M jak miłość" - 88 tys. zł. Stawki dla emisji spotów przy "Barwach szczęścia" wynoszą 57,4 tys. zł, przy "Na dobre i na złe" - 58,5 tys. zł, przy "Na sygnale" - 67,7 tys. zł.
Reklamę przy programie rozrywkowym "You Can Dance. Nowa generacja" wyceniono na 31,2 tys. zł, a spot przy "The Voice Kids" - na 44,4 tys. zł.
Biuro Reklamy TVP jako pierwsze biuro reklamy tv podało ceny reklam na marzec.