Reklama2011-08-05
2

„Czego pragną kobiety” - Warta reklamuje ubezpieczenia mieszkaniowe

Pod hasłem „Czego pragną kobiety” rusza kampania reklamująca pakiet ubezpieczeń mieszkaniowych w Warcie skierowany do kobiet. Akcję przygotowały agencja reklamowa G7 i dom mediowy Starcom.

Kampania oferowanego przez Wartę Pakietu dla Kobiet podkreśla dostępne w nim usługi dodatkowe, m.in. home i medical assistance oraz opcję Torebka obejmującą ochronę przedmiotów codziennego użytku. Przekaz informuje też, że każda kobieta, która wykupi tę ofertę, otrzyma właśnie torebkę. Kampania ma na celu przekonanie odbiorców, że pakiet ten est precyzyjnie dostosowany do potrzeb wymagających kobiet.

Akcja obejmuje outdoor (nośniki w wybranych miastach), punkty sprzedaży (witryny w galeriach handlowych) oraz internet (serwis wartadlakobiet.pl). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa G7, a media zaplanował dom mediowy Starcom.

Autor:tw

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas