Reklama 2021-12-06
0

Starcom obronił budżet mediowy Warty

Dom mediowy Starcom (Publicis Groupe) wygrał przetarg na obsługę mediową firmy ubezpieczeniowej Warta. Oznacza to kontynuację trwającej od 15 lat współpracy agencji z ubezpieczycielem.

Współpraca pomiędzy firmami będzie kontynuowana na tych samych zasadach, co uprzednio i będzie obejmować szeroko zasięgowe media off-linowe i video online.

- Wieloletnia współpraca z klientem pozwala doskonale poznać przepis na sukces danej marki, a budowane z czasem wzajemne zaufanie, świetnie wpływa na komfort pracy. Bardzo cieszy nas wygrana w przetargu. To ogromny sukces dla całego zespołu. Fakt, że już kolejny raz od 15 lat klient decyduje się przedłużać z nami współpracę napawa nas dumą i dodaje jeszcze większej motywacji do działania - komentuje Magda Kolenkiewicz, general manager Starcom.

Firmy nie ujawniają szczegółów przetargu, nie podają też na jak długo zawarły umowę.

Niemal w tym samym czasie Warta wybrała do współpracy w zakresie obsługi public relations agencję Clue PR.

Z początkiem grudnia ruszyła kampania reklamowa Warty, oparta na idei ,,Każdemu może się...". Akcja ma na celu zwrócenie uwagi na kwestię zapewnienia sobie odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa.

Autor: bg

Więcej informacji: Warta, Starcom, Publicis Groupe

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas