Reklama2023-01-25
3

Czesław Mozil reklamuje piwo Kozel

Startuje „Kozel Mix” marki piwa Kozel (Kompania Piwowarska). Aktywacja opiera się na tworzeniu autorskich połączeń: Kozla Ležák i Kozla Černý. Konkurs jest elementem kampanii „Nazwij go po Cześku”, której twarzą został Czesław Mozil.

Żeby wziąć udział w aktywacji wystarczy wejść na stronę konkursu, by w formie wirtualnej zabawy łączyć w różnych proporcjach piwa: Kozel Ležák i Kozel Černý oraz nazwać oryginalnie, z przymrużeniem oka mix „po Cześku”. Tworząc nazwę autorskiej mieszanki można inspirować się nazwami wymyślonymi przez Czesława Mozila, który jest twarzą kampanii „Nazwij po Cześku”. Swoją recepturę można odtworzyć w świecie realnym.

– „Kozel Mix” inspiruje konsumentów do odkrywania nowych smaków i tworzenia piwa dopasowanego do swoich preferencji. Piwa Kozel Ležák i Kozel Černý doskonale łączą i uzupełniają się walorami. Oryginalność autorskiego napoju podkreśli specjalnie utworzona nazwa. Liczymy na kreatywność i życzymy wiele radości podczas eksperymentowania – komentuje Barbara Baranowska, senior brand manager Kozla w Polsce.

Czesław Mozil reklamuje Kozel

Głównym motywem kampanii jest scenka obyczajowa ze spotkania Czesława Mozila i kozła Oldy - symbolu piwa Kozel.

Dla autorów najciekawszych mieszanek piw i nazw marka przygotowała 100 zestawów kufli. Konkurs potrwa do 31 marca 2023 r.

Za koncepcję kreatywną, działania digital i wsparcie PR odpowiada agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda.

Produkcją zajął się dom produkcyjny Moon films, zaplanowaniem i zakupem mediów dom mediowy Zenith.

Autor:jd

Więcej informacji:Czesław Mozil, Kozel

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas