Reklama2011-05-10
1

Cztery agencje wprowadzają Domino’s Pizza do Polski

Grandes Kochonos, Dragon Rouge, Artegence i Neuron APR odpowiadają za komunikację Domino’s Pizza na polskim rynku. Rozwojem sieci w naszym kraju zajmuje się DP Polska.

Pierwszy w Polsce lokal amerykańskiej sieci Domino’s Pizza został otwarty 28 lutego w Warszawie. Do końca br. w stolicy ma ruszyć 12 pizzerii, a w przyszłym roku – kolejnych 15. Sieć ma się skupiać na realizacji zamówień z dostawą i na wynos. W ofercie Domino’s Pizza oprócz pizzy znajdują się dodatki takie jak skrzydełka z kurczaka, sałatki i desery.

Projekty wnętrz i wizualizacji zewnętrznej polskich lokali sieci stworzyła agencja brandingowa Dragon Rouge. Z kolei agencja reklamowa Grandes Kochonos odpowiada za wdrożenie i realizację strategii komunikacji reklamowej Domino’s Pizza, w tym m.in. tagline marki „Domino’s. Pizza, którą kocham”, a także za kreację i produkcję materiałów reklamowych.

Agencja Artegence przygotowała natomiast polską stronę internetową Domino’s Pizza, której najistotniejszą częścią jest system składania zamówień online. Artegence odpowiada również za stworzenie i obsługę fanpage’a Domino’s Pizza Polska na Facebooku. Z kolei Neuron APR zajmuje się dla marki doradztwem i realizacją działań z zakresu public relations, które obejmują głównie media relations.

Kampania reklamowa Domino’s Pizza w Polsce rozpocznie się wówczas, gdy funkcjonować będzie większa liczba lokali, czyli nie wcześniej niż po roku 2012. W związku z tym na razie firma nie przewiduje współpracy na naszym rynku z domem mediowym.

Autor:tw

Więcej informacji:Domino’s Pizza, pizzeria

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas