Reklama2019-02-01
3

Sieć pizzerii Da Grasso z nową kampanią w telewizji (wideo)

Wystartowała nowa kampania reklamowa sieci pizzerii Da Grasso. Za strategię, realizację działań i obsługę mediową odpowiada dom mediowy Codemedia.

Kampania reklamowa w telewizji obejmuje emisje spotu m.in w TVP1, TVP2, Polsacie oraz w stacjach tematycznych, takich jak TVN7, Polsat News, AXN, TTV, Polsat Sport.  Film reklamowy wyświetlany jest równolegle na platformach VOD – Player, IPLA – oraz na YouTube.

Kolejne odsłony kampanii zaplanowano w social mediach, a ich uzupełnieniem mają być działania intensyfikujące sprzedaż zarówno online, jak i w lokalach.

Celem kampanii jest rozpowszechnienie stałej oferty DaGrasso – dużej pizzy w cenie średniej przy zakupie napoju.

Za kreacje oraz spot reklamowy odpowiada agencja NuOrder, zaś za strategię kampanii i zakup mediów – Codemedia.

Autor:bg

Więcej informacji:DaGrasso, Codemedia, pizzeria, kampania, NuOrder

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas