Większość miesięczników wnętrzarskich w maju br. miało sprzedaż wyższą niż rok wcześniej. Największy wzrost odnotował magazyn “Moje Mieszkanie”, zaś liderem pozostały “Cztery Kąty”.
Rozpowszechnianie płatne razem „Czterech Kątów” (Agora SA) w maju 2010 r. wyniosło 93 093 egz. i było 1,5 proc. wyższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę w zestawieniu zajął magazyn “Moje Mieszkanie” (Murator SA), który w maju br. rozszedł się w nakładzie 64 758 egz. i odnotował największy wzrost w rankingu wynoszący 45,7 proc.
Na trzecim miejscu znalazło się pismo “M jak Mieszkanie” (Murator SA) z rozpowszechnianiem płatnym razem na poziomie 62 073 egz. po spadku o 11,7 proc.
Największy spadek w zestawieniu odnotował jednak miesięcznik “Mój Piękny Dom” (Grupa Burda), którego wynik zmalał o 31,6 proc. do 18 529 egz.
Zobacz tabelę
Porównując dane z maja br. do danych z kwietnia widać, że największy wzrost rozpowszechniania płatnego razem (aż o 75,4 proc.) zanotował miesięcznik “Moje Mieszkanie”, zaś spadek dotknął jedynie magazyn „Mój Piękny Dom” - wyniósł on 3,3 proc.