Prasa2014-04-16
0

„Cztery Kąty” liderem sprzedaży wśród magazynów wnętrzarskich

Shutterstock.comShutterstock.com

W styczniu br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród pism wnętrzarskich zajęły „Cztery Kąty”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Dom & Wnętrze”, a najwięcej stracił miesięcznik „Weranda”.

Sprzedaż ogółem „Czterech Kątów” (Agora) w styczniu 2014 roku wyniosła 55 949 egz., po spadku w skali roku o 9,96 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Drugie miejsce zajął magazyn „Moje Mieszkanie” (Murator), którego sprzedaż ogółem zwiększyła się o 28,45 proc. do poziomu 53 484 egz.

Natomiast ostatnią pozycję podium zajął, również wydawany przez Muratora, miesięcznik „M jak Mieszkanie”. Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 39 065 egz., po wzroście o 4,34 proc.

Największy wzrost średniej sprzedaży ogółem w styczniu br. zanotował miesięcznik „Dom & Wnętrze” (Agora), który w zestawieniu awansował z miejsca szóstego na piąte. Jego wynik zwiększył się bowiem o 52,92 proc. i wyniósł 12 558 egz. Tytuł ten od wydania listopadowego został odświeżony (więcej na ten temat).

Z kolei najwięcej straciła, plasująca się oczko wyżej „Weranda” (Wydawnictwo TE-JOT). Sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 16,03 proc. do 23 675 egz.

Zobacz tabelę


W styczniu 2014 roku w porównaniu do grudnia 2013 jedynym wzrostem sprzedaży ogółem (o 19,19 proc.) pochwalić się mógł „Dom & Wnętrze”. Z kolei największy spadek w tym ujęciu odnotowało „Dobre Wnętrze” (Murator) - było to 27,67 proc.

Zobacz tabelę

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas