Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism wnętrzarskich utrzymały się „Cztery Kąty”. Największym wzrostem pochwalić się mogło „Moje Mieszkanie”, na przeciwnym biegunie znalazła się „Weranda”.
Sprzedaż ogółem „Czterech Kątów” (Agora) w lipcu 2013 roku wyniosła 71 913 egz., po spadku w skali roku o 0,18 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce zajął magazyn „Moje Mieszkanie” (Murator), którego sprzedaż ogółem zwiększyła się rok do roku o 21,66 proc. do 63 442 egz. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.
Na ostatniej pozycji podium znalazł się również wydawany przez Muratora miesięcznik „M jak Mieszkanie”, którego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 35 835 egz., po wzroście o 2,26 proc.
Z kolei największy spadek sprzedaży ogółem w lipcu br. zanotował miesięcznik „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot), który w zestawieniu uplasował się tuż za podium. Jego wynik zmniejszył się bowiem o 14,63 proc. i ostatecznie ustabilizował się na poziomie 24 249 egz.
Zobacz tabelę
W lipcu 2013 roku w porównaniu do czerwca 2013 największym wzrostem sprzedaży ogółem - o 31,92 proc. - pochwalić się mogło „Moje Mieszkanie”. Z kolei najwięcej w takim ujęciu stracił magazyn „M jak Mieszkanie” - było to 15,13 proc.