Reklama 2018-10-09
0

Czteryczwarte Brand Design pracuje dla OSM Piątnica

Agencja brandingowa Czteryczwarte przygotowała identyfikację wizualną linii produktów Bio Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej Piątnica.

Znakiem rozpoznawczym linii Bio produktów z Piątnicy jest krowa w kwiatki.

- Idąc tokiem skojarzeń, że tylko szczęśliwe krowy dają najlepsze mleko, szukaliśmy pomysłu kreatywnego, który może tę treść zobrazować. I tak powstały krowy w kwiatki - komentuje Joanna Aleksandrowicz, new business & PR director Czteryczwarte. - Nie tylko opowiadają historię krowy swobodnie pasącej się na pastwisku, jedzącej trawę, koniczynę, ale także powodują, że się uśmiechasz, mając w ręku takie opakowanie - dodaje specjalistka.

Symbol jest obecny na opakowaniach mleka czy twarogu ekologicznego.


"Z Piątnicy, no bo skąd!"

OSM Piątnica w ostatnich tygodnaich zintensyfikowała działania marketingowe. Od września trwa kampania "Z Piątnicy, no bo skąd!" z udziałem mieszkanki Podlasia, pani Eugenii. Do działań digitalowych zaangażowano popularnego twórcę internetowego, Krzysztofa Gonciarza, który w swoim vlogu promował jogurt typu islandzkiego Skyr.

Autor: jd

Więcej informacji: Czteryczwarte, OSM Piątnica

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas