Reklama2010-04-12
0

„Czy jesteś hardcorem?” – Heureka promuje Intel na Facebooku

Na Facebooku uruchomiono aplikację „Czy jesteś hardcorem?” promującą Intel. Działania w tym zakresie prowadzi dla firmy agencja Heureka.

W promującej Intel aplikacji „Czy jesteś hardcorem?” użytkownicy serwisu Facebook mogą konkurować między sobą pod względem wydajności swoich komputerów. W ciągu pierwszych trzech tygodni działania aplikacji skorzystało z niej ponad 28 tys. osób.

Kolejnym etapem internetowych działań promujących Intel będzie walka o Puchar Blogerów, w której wezmą udział najpopularniejsi przedstawiciele polskiej blogosfery. Za strategię, przygotowanie oraz realizację całej akcji odpowiada agencja interaktywna Heureka.

Autor:tw

Więcej informacji:Heureka, Intel, Facebook

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas