Reklama 2017-10-23
0

Media Group i BringMore Advertising przygotują kampanię promującą czytelnictwo

Konsorcjum agencji Media Group i BringMore Advertising przygotuje i przeprowadzi na zlecenie Instytutu Książki kompleksową kampanię promującą czytelnictwo w Polsce.

W prowadzonym przez Instytut Książki od czerwca br. przetargu na realizację kampanii promującej czytelnictwo w Polsce wpłynęło siedem ofert.

Złożyły je firm: Mastermind Media, Brand New Heaven, Tarraya, Fabryka Komunikacji Społecznej oraz konsorcja złożone z: FM PRO i Mediacom Warszawa, Partner of Promotion z Effective Media Solutions i DSK oraz Media Group z BringMore Advertising.

Instytut Książki najwyżej ocenił właśnie tę ostatnią ofertę. Wyceniono ją na 1,926 mln zł brutto.

Kampanię zaplanowano na ostatni kwartał br. Ma być skierowana głównie do osób w wieku produkcyjnym, a także do rodziców i dziadków. Ma przede wszystkim wykorzystywać tzw. reklamę ambientową, zarówno ATL, jak i BTL. W ramach akcji przewidziano emisję spotów w telewizji, radiu, reklamy na outdoorze, działania w mediach społecznościowych (Facebooku, Twitter, Instagram). Wsparciem będą aktywności BTL, m.in. guerrilla marketing, marketing wirusowy i eventy.

Autor: bg

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas