Reklama2017-12-07
0

Dan Bennett worldwide chief innovation officerem w Grey

Dan Bennett został powołany na nowo utworzone stanowisko worldwide chief innovation officera w agencji reklamowej Grey (należącej do koncernu WPP). Poprzednio pracował w agencji McCann.

Dan Bennett będzie pracował w nowojorskiej centrali agencji Grey. Na nowym stanowisku będzie on kierował wszystkimi działaniami internetowymi Grey na świecie. -Dan Bennett ma wyjątkowe kwalifikacje, aby wykorzystać dotychczasowe możliwości cyfrowe Greya. Wspólnie wdrożymy model biznesowy nowej generacji , a kreatywność będzie stanowić nasz środek ciężkości – mówi cytowany w komunikacie Michael Houston, worldwide CEO w agencji Grey.

Częścią tego modelu było uruchomienie w 2016 roku Grey Brand Experience Group, której celem było stworzenie nowej kompleksowej usługi dla klientów agencji poprzez połączenie działów public relations, aktywacji, mobile i shopper marketing z Grey AdVentures, komórki koncentrującej się wykorzystaniu nowych technologii do współpracy z klientami.

Bennett będzie ściśle współpracować z worldwide chief creative officerem agencji, którym jest John Patroulis.

Dan Bennett do Grey przeszedł z agencji McCann, gdzie od 2014 roku pracował jako digital lead. Wcześniej był związany m.in. z agencjami JWT, TBWA w Nowym Jorku oraz M&C Saatchi w Londynie.

Autor:bg

Więcej informacji:Dan Bennett, Grey

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas