Daniel Barszcz objął stanowisko strategy specialist w sieci partnerskiej LifeTube - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Poprzednio był związany z firmą Muse, zajmującą się analityką social media.
W LifeTube Barszcz dołączył do nowego działu strategii, który pod kierownictwem Gabrieli Barnat zajmuje się tworzeniem kreacji z udziałem twórców zrzeszonych w sieci oraz koordynowaniem powstających kampanii. Odpowiada za działania na rzecz koordynacji akcji dla największych marek oraz komunikacji pomiędzy marką, agencją i twórcą.
Z branżą wideo marketingu Daniel Barszcz związany jest od ponad trzech lat. Bezpośrednio przed dołączeniem do LifeTube pracował jako content strategy manager w firmie Muse. Do jego obowiązków należało wykonywanie audytów, optymalizacja kanałów, tworzenie strategii, analiz oraz raportów dla marek funkcjonujących na YouTube.
Doświadczenie zdobywał także w Mediakraft Polska, gdzie odpowiadał za przygotowanie strategii rozwoju kanałów owned and operated w mediach społecznościowych.