Internet2017-12-05
3

Daniel Barszcz: z Muse do LifeTube

Daniel Barszcz objął stanowisko strategy specialist w sieci partnerskiej LifeTube - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Poprzednio był związany z firmą Muse, zajmującą się analityką social media.

W LifeTube Barszcz dołączył do nowego działu strategii, który pod kierownictwem Gabrieli Barnat zajmuje się tworzeniem kreacji z udziałem twórców zrzeszonych w sieci oraz koordynowaniem powstających kampanii. Odpowiada za działania na rzecz koordynacji akcji dla największych marek oraz komunikacji pomiędzy marką, agencją i twórcą.

Z branżą wideo marketingu Daniel Barszcz związany jest od ponad trzech lat. Bezpośrednio przed dołączeniem do LifeTube pracował jako content strategy manager w firmie Muse. Do jego obowiązków należało wykonywanie audytów, optymalizacja kanałów, tworzenie strategii, analiz oraz raportów dla marek funkcjonujących na YouTube.

Doświadczenie zdobywał także w Mediakraft Polska, gdzie odpowiadał za przygotowanie strategii rozwoju kanałów owned and operated w mediach społecznościowych.

Autor:jd

Więcej informacji:Daniel Barszcz, Muse, LifeTube

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas