PR2020-12-22
0

Daniel Chomicz założył agencję No Sugar

Daniel ChomiczDaniel Chomicz

Od połowy grudnia na rynku działa nowa agencja PR i marketingu - No Sugar. Działania firmy skupiają się na obsłudze klientów z branży HoReCa.

No Sugar oferuje szereg usług z obszaru PR i marketingu B2B, e-marketingu. Na liście usług świadczonych przez nowy podmiot są m.in. social media content marketing, badania rynku, analiza trendów, strategia tworzenia i prowadzenia marki, consulting, content i event marketing, zarządzanie kryzysowe, komunikacja wewnętrzna czy budowanie wizerunku.

Założycielem i prezesem No Sugar jest Daniel Chomicz. W swojej 10-letniej karierze zawodowej pracował dla takich marek jak Mastercard, MINI Polska, PGE Stadion Narodowy, Audi, Mercedes Daimler, Netia, Lotnisko Chopina i Kinoteka.

Prowadził działania PR dla takich konceptów gastronomicznych i klubów jak Sen, AIOLI, Banjaluka, MOMU, San Lorenzo, InFormal Kitchen.

Autor:jd

Więcej informacji:Daniel Chomicz, No Sugar, agencje PR

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas